Sú veľmi efektným reklamným a zároveň estetickým doplnkom hlavne
do interiéru. Neuberajú zo svetlosti v priestore a pritom ho dopĺňajú
a zútulňujú. Prakticky nenájdete žiadne shopping centrum či vačšiu
predajňu bez tohoto reklamno-informačného produktu.

Kde sa používajú?

  • shopping centrá
  • predajne
  • výstavy
  • interiérová výzdoba
  • informačná navigácia
  • exteriérové oplotenia
Uchytenie






Rozmer

Uchytenie Pri reklamných baneroch sa nedá hovoriť o nejakom
štandardizovanom rozmere, či pomere strán.
Väčšinou ide o využitie stropného priestoru, preto sa
najčastejšie robia v štíhlom tvare. Záleží to od konkrétneho
zámeru a miesta. Shopping centrá využívajú maximálnu šírku
balíka látky 150 cm v rozmanitých výškach.




Uchytenie

Keďže ide zväčša o uchytenie do interiéru, kde nefúka a baner nesmie byť „spľasnutý“, ale pekne rovno čitateľne visel, používajú sa uchytenia na lišty, alebo drevené tyče. Strany baneru sú zastrihnuté, neobšité, aby sa nefaldili.

Uchytenie Uchytenie Uchytenie
O L

Termín dodávky

Čas potrebný na vyrobenie reklamných banerov závisí od zložitosti tlačového motívu, počtu a samozrejme od toho, kedy ich potrebujete. Spravidla je to 1 až 4 týždne. Vo výnimočných prípadoch, keď nám to kapacity dovoľujú, vám vieme vyrobiť banery aj skôr.

Cena

Použite náš cenový formulár a my vám zašleme cenovú ponuku.