Okrem reklamného účelu dodávajú dôstojnosť a serióznosť firme. Určujú firemnú identitu daného miesta alebo pobočky
a majú aj navigačný charakter. Vlajky sú v dnešnej dobe
veľmi silným marketingovým nástrojom.
Kde sa používajú?
- firemné sídla a pobočky
- zahraničné a firemné zastúpenia
- veľtrhy a výstavy
- medzinárodné rokovania
- predajné či servisné miesta
- kultúrne a športové akcie
Rozmery
Pri firemných či reklamných vlajkách nie je pomerový štandard
ako pri štátnych, ale treba dbať na šírku látky, ktorá sa vyrába
v šírke 150 cm. Takže ak by ste uvažovali o vlajke napríklad
300 x 200 cm, tak v dĺžke 300 cm obmedzenie nie je, ale pri šírke
200 cm by sa už vlajka musela zošiť z dvoch pruhov.
Doporučujeme použiť max. šírku 150 cm alebo požadovanú šírku
s nami prekonzultovať.
Celkový trend v rozmeroch firemných vlajok je robiť ich štíhle.
Najčastejšie rozmery:
100 x 200 cm | 120 x 300 cm | 150 x 300 cm | ||
100 x 300 cm | 120 x 350 cm | 150 x 400 cm | ||
100 x 400 cm | 120 x 400 cm | 150 x 500 cm |
Uchytenie
Väčšinou sa na firemné vlajky používa štandardné uchytenie karabínkami, prípadne šijeme na hornej strane vlajky tunel pre stožiare s napínacím ramenom.
Termín
Čas potrebný na vyrobenie firemných vlajok závisí od zložitosti tlačového motívu, počtu a samozrejme od toho, kedy ich potrebujete. Spravidla je to 1 až 4 týždne. Vo výnimočných prípadoch, keď nám to kapacity dovoľujú, vám vieme vyrobiť vlajky aj skôr.
Cena
Použite náš cenový formulár a my vám zašleme cenovú ponuku.
Pozrite si:
Vlajkovanie SR - ako správne vešať slovenskú vlajku